Van Koog aan de Zaan naar Quito

2 augustus 2018 - Quito, Ecuador

Om 7.30 uur worden we opgehaald door Felix die ons naar Schiphol gaat brengen. Hoe heerlijk is dat! Al maakt hij de trip wel spannend door te zeggen dat zijn auto al een paar keer heeft stil gestaan. Maar gelukkig gaat alles goed. Ik hoop voor hem ook op de terugweg!
We vliegen op een directe vlucht naar Quito. Met KLM. Het zou 12.00 uur zijn en het werden er 11.30 uur.
4 films later zijn we er al weer. Al is Martin wel misselijk aan het einde. Of zou dat komen door 2 mierzoete toetjes, een ijsje en een halve zak snoep?
Vanuit het vliegtuig lijkt Quito op een plateau tussen de bergen te liggen.
Als we met de taxi ( dat heeft het hotel voor ons geregeld, we worden opgewacht met een naambordje, chill!) naar het hotel gaan blijkt die vlakte toch nog behoorlijk heuvelachtig te zijn.
Het hotelletje is geweldig!
Sakti hotel, heel sfeervol met veel aandacht en vegan ontbijtjes.

Het hostel voelt meteen heel prettig aan. De kamer komt uit op een tuin en er is veel oog voor detail.
Voor Quito is het nu 17.00 uur, voor ons 24.00 uur. Zo'n jetlag is altijd wel een dingetje. We rusten wat uit en dan gaan we toch nog wandelen en een hapje eten. Zo rekken we onze bedtijd tot 20.30/ 03.30 uur