Woensdag 14-8-2019 Malediven/ Fihalhohi

14 augustus 2019 - Rannalhi, Maldiven

Onze laatste volle dag en we gaan verhuizen naar....... een watervilla. Ja joepie!!! De dag begint al goed met een heerlijk zonnetje. He wat lekker, dan ziet alles er toch nog veel mooier uit!

Om 10.30 uur kunnen we de sleutel al ophalen.

De watervilla blijkt dus heel groot te zijn en is werkelijk schitterend! Met uitzicht op het tropische eiland en het prachtige strand! We lopen eerst een uur foto's te maken en te glunderen.

We kunnen zo vanuit ons terras het water in en snorkelen. Vanuit ons terras zie je al vissen zwemmen!

We laten de kussens en handdoeken lekker liggen op ons privé balkom en gaan lunchen. Dan uit het niets komt er opeens een gigantische stortbui. Het weer lijkt hier net zo veranderlijk als in Ierland, alleen dan 10/15 graden warmer :).

Onze kussens en handdoek zijn natuurlijk helemaal kleddernat. Maar dat geeft niet, dat droogt wel weer. Wij gaan weer lekker snorkelen. Er zwemmen 2 grote blacktipreefsharks onder mij door. En een hele grote rog van meer dan een meter. Best spannend. En weer nieuwe visjes en vissen. Onder water hoor je een enorm geknisper van alle vissen die aan het koraal aan het knabbelen zijn.

Onze glimlach verdwijnt niet van ons gezicht. Wat een genot om hier te mogen en kunnen zijn!