Maandag 29-7-2019 Ella

29 juli 2019 - Ella, Sri Lanka

Vandaag gaan we wandelen naar Ella Rock. Dat is de berg waar we vanuit ons balkon op uit kijken.

We vertrekken om 9.50 uur. Sommige mensen doen het in 3 uur, wij in 4,5 uur :). Het is een prachtige wandeling. Eerst weer over het spoor, dan langs landbouw en daarna het bos in. Het is echt een pittige klim. We zien het maar weinig mensen van onze leeftijd doen. Maar ja, we zien sowieso weinig mensen van onze leeftijd hier rondlopen.

En we redden het! Boven is een geweldig uitzicht! En 2 stalletjes waar je water en kokosmelk en fruitshakes kan kopen haha! Die mensen hebben echt lopen sjouwen, al lijkt er ook een soort weg te lopen.

De afdaling valt erg mee, de trappen omhoog naar onze homestay niet!

We zijn erg moe. Eigenlijk was het plan om in de middag nog naar een waterval te gaan. Maar die skippen we. We blijven heerlijk uitrusten op ons prachtige uitzicht balkon. Vanuit het bed kan ik met de verrekijker mooie vogels spotten:)!

's Avonds weer een afdaling naar het gezellige stadje, waar we weer lekker eten en ik mijn eerste wijntje drink van deze vakantie. Mijn wijntje is duurder dan Martins hele maaltijd, maar hij smaakt mij goed!