Ubatuba

6 augustus 2017 - Ubatuba, Brazilië

Ik sta redelijk vroeg op. 9.00 uur :) En maak een ontbijtje voor iedereen. Srambled eggs, en havermout pap. Leticia gaat vandaag om 17.00 uur weg omdat ze maandag weer naar school moet.
Dus is het fijn als we een beetje op tijd weg gaan. En voor onze standaard gaan we weer vroeg weg. 11.00 uur :)
We gaan naar  Felix strand. Ook weer met de bus. Er zijn in Ubatuba en nabije omstreken 102 stranden. Dus we kunnen kiezen. Leticia zit een beetje in de stress want ze heeft nog geen kaartje voor de bus. Haar moeder zou het regelen via internet, maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Dat gaat soms erg moeilijk hier.
Vanuit de bus naar het strand is nog een aardige wandeling. Vooral het laatste gedeelte is prachtig! En het strand ook. We dachten eerst dat we weer snel terug moesten, maar dat hoeft gelukkig niet. Vandaag lukt het niet meer om de bus te regelen, dan morgen ochtend maar.
In de bus naar huis komt het besef echt binnen hoe ongelofelijk mooi het hier is! Een hele grillige kustlijn met daarachter door de heuvels en bergen ongerepte natuur! Echt fantastisch! En ik krijg het gevoel dat ik hier weer terug zal komen.
Raf en Leticia gaan koken. Martin en ik kunnen heerlijk relaxen.
Het eten is echt heerlijk wat ze gemaakt hebben. 's Avonds gaan we (Fijke en Leticia) dansen op allerlei transmuzieken. Heerlijk! Dat doe ik echt te weinig.

1. Onno:
    9 augustus 2017
    Dit verhaal laat zien dat jullie het goed hebben samen!