Dinsdag 4 augustus Matapalo

4 augustus 2015 - Savegre, Costa Rica

Laatste stranddag

Onze vakantie gaat richting het einde en dat vinden we alletwee oké.
We hebben heel veel gezien en beleefd en zijn er vol van.
Vandaag doen we rustig aan. Het is onze laatste stranddag. Het weer is prachtig. Zon afgewisseld met wolken wat juist ook wel prettig is.
Wel merk ik dat hoe minder ik doe hoe slomer ik word.
Ik lees mijn boek uit. Saving fish from drowning van Amy Tan. Een heel interessant boek wat oa over Burma gaat. De dictatuur en hoe daarin te kunnen helpen. Bijna niet dus, helaas. Sommige beschrijvingen over het regenwoud kan ik nu echt voor mij zien. De amandelboom die andere bomen wurgt en zo holtes achterlaat. Precies wat we hier gezien hebben. De vele begroeiingen op de bomen. Dat is wel gaaf!
Moe en warm gaan we uit eten. Over het algemeen heb ik lekker gegeten, maar de laatste drie keer minder. In het restaurant gaan weer drie verschillende muziekjes door elkaar. En Martins eten wordt heel laat gebracht. Voor het eerst zijn we alletwee heel even chagrijnig. En ik word weer lek gestoken door die k..... muggen. Ik heb ook even geen zin om positief te denken, of om los te laten of wat dan ook. Gelukkig is het eten wel echt lekker en zitten we weer te lachen om ons humeur.
Ah ja, niet iedere dag kan helemaal top zijn toch?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade